HTML

2. hogy is kezdődött?

2008.10.08. 10:23 Dram

Drágámmal a szex kezdettől jó volt. emlékszem mikor összeismerkedtünk az egyetemen őt óvva intették tőlem, hogy nem vagyok komoly pali. komoly most sem vagyok.. mindig néztem ahogy átvonul a büfé előtt gyönyörű fekete hajával szakadt vizslaszínű bőrdzsekijével szürreálisan vékony derekával, és egy olyan szájjal amit csak csókolni lehet. én meg játszottam a macsót...beleszívtam a cigibe, hunyorogtam és szóltam a büfésnek , hogy mégegyet a vicces paradicsomléből... blody mary volt...pult alól. csak nekem..

engem  nem intettek óvva tőle, de tudhattam volna, hogy nem lesz egyszerű. előtte műv. töri tanárommal járt és most épp egy másik tanárom udvarolt neki....lecsaptam a kezéről, amit ő morcosan reagált le. hajszálon múlt a verekedés abban a buliban. aztán belekerült a diploma bizottságomba, fasza...de már nem érdekelt semmi mert az enyém lett...nemsokára az autómban a teste is. kis alacsony prelude-öm volt akkor, ahhoz hogy az ölemben elférjen egy lány, a tetőablakot ki kellett nyitnom. szeretett ott kinézni:)

én meg imádtam szexelni vele, nem kapkodott nem voltak gyors mozdulatai, nem volt teljesítménykényszere, szinte csak hagyta, hogy történjenek a dolgok. hullámzón izgatón végzetesen magába szippantott, mindenestől...

egy két év után, érdekes dolgok kerültek szóba az ágyban...az ex nőim. hogy kivel milyen volt...izgatta, hogy ismeri őket és olyan volt mint kukkolni engem a korábbi életemben. egyre részletesebben meséltem el néhány nőt és szeretkezést...

a vízőntők állítólag mindent a végletekig szeretnek fokozni, ebben magamra ismerek. egy szeretkezésünk alkalmával képszerűen írtam le egy nőt..izgatta ahogy mindig. kérdeztem hogy ki volt? aztán a fülébe súgtam a nevet...a legjobb barátnője most.

-vele is?!!- fagyott meg hirtelen a teste

-nem még nem...de megnéznéd?

és újra elernyedt és még hevesebben csináltuk a szexet tovább. aztán beleszőttem őt is, ahogy ott van harmadikként és nézi a barátnőjével a dugásomat.

-tényleg képes lennél végignézni? úgy hogy oda sem jössz? megcsókolnál közben? ....és őt?

mikor itt tartottam mindketten elélveztünk, hagosan robbanóan. hát így kezdődött levetkőzni a gátlásainkat és felfedezni a másikban, hogy ki mire is vágyik igazán. azelőtt túl jólnevelt srác voltam ahhoz, hogy ezt megtudjam magamról...hogy ki vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmondomelsenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr27702506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása