HTML

6. chat már megint..

2008.11.27. 14:02 Dram

felforgatni kezdte az életem... van abban valami ha a másik gondolatai és reakciói önmagukért izgatóak, kép nélkül, test nélkül..Trivel már az első beszélgetések is fülledt erotikusak voltak. éreztem, hogy túloldalon egy okos és kíváncsi nő ül. vonzott az intelligenciája mellett valami olyan szókimondó nyerssége ami..tőlem távol állt. túl jólnevelt gyerek voltam ahhoz, hogy egy nőnek olyan szavakat is mondjak... de valahol nagyon betalált. rájöttem, hogy az intelligenicia nem zárja ki a trágárságot, a szókimondást...eleinte tőle akartam hallani, hogy mondja ki de aztán már nekem is ment..a pina fasz baszás..és fejlődtem. pókererccal ültem az irodában..és nedvesre izgultam az alsógatyám. erre csak ő volt képes. rájöttem arra is hogy más ember vagyok...a gentleman és a vadállat origójában ott állok én...megbeszéltük, hogy találkozunk egy hellóra..megvolt.akkoriban kicsit szőkés haja volt, csillogó zöld szeme bebújt egy konszolídált szemüveg mögé, húsos szája pedig festetlenül vette körül a cigarettát..amit szívott. az alakját alig láttam a nem kirívó de jólöltözött ruhájában...tényleg csak egy hello volt. a két kocsi egymás mellett.

és jött a 2. felvonás..telefonszex. ő otthon délelőtt dolognélkül, én munkahelyen vagy útközben..de felhívtuk egymást. és a szavak még izgatóbban hatottak. hallottam elélvezni  sokszor, és néha én is találtam rá alkalmat... tökélyre fejlesztettük a kommunkációt...nem emlékszem meddig bírtuk, hogy eljöjjön..de nemsokára következett az ujabb szakasz... barátnője lakása volt a helyszín, valahol a belvárosban, kissé lepukkant de nem ijesztő. egyikünk sem odavaló. a galéria remek helynek bizonyult, bár beszűkítette a mozgásteret.. szinte gépiesen az ágy felé vonultunk, mert kevés volt az időnk.. de valahogy ez sem ment a minőség rovására. és egyre jobban éreztük egymást mindig...nem naponta nem hetente, de találkoztunk, közben telefonszexeltünk és chateltünk. biztosra vette, hogy vannak más nőim..de nem érdekelte. én sem kérdeztem arról, hogy vannak a pasijával... bár néha ennek ellenére mesélt. nem is tudom hogyan..de az análhoz értünk egyszer... A sosem akarta, engem pedig izgatott, ő meg elmesélte hogy izgatná de nem próbálta... ettől fogva feszes izmos feneke lebegett a szemem előtt...és az addigra fekete haja, a hátán. jobban állt neki, és nekem is...kívántam újra, más miatt mint eddig... talán egy óra is eltelt a furcsa pettinggel és a tapintatos tágítással mire belefértem..de megérte. vad és kimerítő szeretkezés volt...amiben mindketten elélveztünk... furcsa de úgy emlékszem vissza rá, hogy miatta lettem igazán férfi...aki tud vágyakozni, visszafogni, izgatni, kielégíteni, kitartani és szégyen nélkül elélvezni... ha most itt lenne biztosan a fülébe súgnám.....neem nem azt, hogy köszönöm...hanem, hogy:

-Meg akarlak baszni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmondomelsenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr83791347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása