HTML

3. pár kapcsolat

2008.10.10. 10:01 Dram

elkezdődött hosszú és kalandos szexuális életünk A val. igzató volt látni ahogy kibontakozik, érezni ahogy találom meg a gyenge pontjait. és lassan azt vettem észre hogy eltelt közel 3 év és reggel este, sőt ha alkamunk adódik nappal is szeretkezünk. terhes lett, ez gyökeresen kezde megváltoztatni a szokásainkat. ritkultak az esetek , és valahogy én is szeretttem hamarabb letudni ha szeretkezni támadt kedvünk. volt valami furcsa érzésem a gyerekkel ott bent...  szomorúan vettem tudomásul, hogy talán elvonási tüneteim vannak. egyre több nőt láttam szépnek..ahogy az akkori egyik kolléganőmet is. fojtottan átitatta erotikával a hétköznapjaimat még ha nem is feküdtünk le..soha, különleges kapcsolat lett köztünk. akkor fedeztem fel az internetet is. chateltem amikor időm akadt, és valahogy egyre több akadt...

a chaten hamar akadtak akik átérezték vágyódásom és kisugárzásom. izgatott, hogy néha nőnek adtam ki magam és aláztam a pasikat, vagy éppen egy konszolidált pasiból hősszerelmest csináltam egy nap alatt... de a legizgatóbb mégsem ez volt. nőként nőket közelítettem meg, és a valóságos sztorinkat adtam elő, hogy keressük a lehetőségét egy hármas szexnek.. ez persze nem volt igaz. A a valóságban hallani sem akart róla, sőt egyre inkább a szexről sem ahogy közeledett a szülés... majd a szülés után méginkább nem. persze imádtam a kicsit és engem is lefoglalt, de a szex egyre többet járt a fejemben...

akkor alkottam meg "örgödöd". aki én voltam... a pasi aki bár kedves udvarias, de mégiscsak dugni akar. hamar rájöttem, hogy a legizgatóbb perverz módon igazat mondani. arra is rájöttem ,hogy a fantáziám ami mozgat, szavakba ölthető. hatással voltam a nőkre csak a szavakon keresztül...izgattam őket, kihoztam belőlük olyasmiket amit maguk sem gondoltak. izgatott elképzelnem hogy egy egy csatelés közben néha maszturbálnak vagy csak kipirult arccal ülnek a munkahelyükön és várják mikor mehetnek végre el..wcre. aztán jött... ugyanez telefonon. ehhez már több dolog kellett.

a nő a vonal túlsó oldalán, nem elég, hogy legyen okos de izgasson is a hangja...hm:) szép időszak volt. közben persze az internetet is fedeztem fel lassan, így magamat is..a legkülöbözőbb szexuális perverziókat néztem végig, hogy mik vannak a világban. te jó ég..! gondoltam, hogy ezen az úton nincs megállás és egyszercsak belefutok valamibe ami kitörölhetetlenül elkezd izgatni. reméltem, hogy akarok majd tehénpásztornak öltözni, és reméltem azt is, hogy sosem fog bejönni ha az arcomba kakálnak.. szerencsére atvészeltem ezt is, alig lettem rosszabb mint voltam.. meg különben is, mi az, hogy rosszabb? szerettem nézni ahogy nők egymást nyalják és igen...a petting minden formája izgat, szájjal, eszközzel, ujjal, ököllel... de vágyam tárgya a NŐ egészben és részeiben, nem változott, csak erősödött és vágy is arra, hogy kielégítsem őket. furcsamód a saját fizikai kielégülésem másodlagossá vált....

és aztán kiléptem a virtuális világból. randiztam..titokban, rettegve de túl izgatottan ahhoz, hogy legközelebb ne tegyem meg. akkor találkoztam N-el. konszolidált nő volt aki már a csók szó hallatán is zavarba jött...pedig én nagyon szeretek csókolózni. sokat leveleztünk és néha néha találkoztunk is. a férje szine soha nem feküdt le vele, ha mégis akkor 1 perc mulva elélvezett. a gyerek nem jött össze nekik persze ami úgy érezhette a házasságukat megmentené...ez persze hülyeség. aztán elkezdett kivirulni...kielégítettem kézzel szájjal és ahogy csak eszembe jutott.  egy éjjel küldött egy smst értem jött, maga alatt volt és kívánt, de most engem is akart. az autóban benyúltam neki ős pedig közben leszopott..a farkamon élvezett el, még ha nem is úgy,  sosem feküdtem le vele sem...ahogy előre megmondtam neki. és megismerte ő is lassan magát. rájött hogy az ügynök pasi akinek családja van és néha eljön a cégéhez az érdekli rajtam kívül, a szemtelenül okos és izgató beszólásaival nem hagsta nyugodni. bíztattam, tanácsokat adtam, hogy tegye meg...hm:)  minketten elváltak, majd összeköltöztek és már 2. gyerekük is megszületett...karácsonyonként kapok tőle egy köszönő levelet. így megy ez..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmondomelsenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr17706411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása