HTML

blogika

Amit tudni akartam a szexről...de soshasem mertem megkérdezni.

Friss topikok

Linkblog

4. napersze

2008.10.20. 13:17 Dram

nem kell az internetre fogni...én voltam aki kihasználtam a helyzetet vagyis helyzeteket. és kicsit jól is esett magam sodortatni az árral. volt egy két ártatlan és veszélytelen találkozás...és aztán jött Vörös. jókat nevettünk egytértettünk és sikamlós témákban is kellően diszkrétek voltunk...tetszett ez nekem. elküldött egy képet magáról amin mosolygott, csillogott a szeme..najó találkozzunk. ez épp nyár elején volt mikor a család leköltözik balatonra, én pedig nemhivatalos agglegényként itthon maradok. telepakolt kocsival mentem dolgozni aznap, hogy utána irány a balaton....kicsikarta belőlem, hogy csak öt percre fussunk össze, de éreztem hogy félénk. elmesélte hogy a fönöknőjének is mesélt rólam...aki fekete és magas és.....viccesen rávágtam, hozd őt is:) Vörös..jó 20 kgval volt nehezebb a régi képénél..viszont Feketemeggy (26) felülmúlta a képzeletemet. magas, kicsi fenékkel, nagy és kemény mellekkel...csillogó fekete hajjal. gyönyörű volt. én is tetszettem neki..románcunk elkezdődött, amiből lassan V kiszorult. látta hogy meggyet mintha kicserélték volna...és tényleg, boldog volt. Elfogadta, hogy nem vagyok független és...hm én is, hogy nem kérdezem mi volt hétfégén míg nem voltunk együtt. csakhogy..hétvégén egyre inkább nem volt semmi, nem akart nélkülem lenni, és ha egy napig nem jelentkeztem letört lett. tudtam, hogy szemétség amit csinálok, mert érzelmileg nem bírok annyira kotődni mint ő...ez kezdett a szexben is zavarni. gyönyörűségét már nem kívántam ennyira mert előttem lebegett a kisírt szeme... ilyenkor nem ment. vagyis...igyekeztem kompenzálni, nagyobb és erősebb mozdulatokkal..és gátlástalansággal amitől ujra felizgulok....aztán már ez sem ment...érdekes, hogy ezeket a végnapokat ő szexuális kibontakoásának érezte. sokszor mondta, hogy szereti nézni a kék foltokat..magán mikor nem vagyunk együtt. és a sebet mindkét térdén.. ami valaki albérletében a durva kókusszőnyegen esett rajta veszettkutyapózban...szakítottunk. baráti emileket váltottunk...izgultam érte. nemsokára jelentkezett, hogy a barátjának akar adni egy képet magáról..már nem fotózom mondtam..de a cucc megvan, hát rendben....milyen? akt. nyeltem egyet........otthon fogom megcsinálni, úgy hogy Kedvesem is ott lesz...ok? ok...mondta beletörődve, némi izgalommal a hangjában....(folyt.köv.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmondomelsenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr42722971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása